×

 مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان خبر داد:
بهره‌برداری از مگاپروژه عتیق تا پایان سال جاری  

  • کد خبر: 165714
  • 7 مرداد 1399
  • نوبر/مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان گفت: پروژه عتیق در بافت فرسوده مرکز شهر، یکی از مگاپروژه‌های مدیریت شهری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری است که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گیرد.
    بهره‌برداری از مگاپروژه عتیق تا پایان سال جاری  
  • حسین عالی‌باف با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه عتیق یکی از بزرگترین طرح‌های بازآفرینی شهری در ایران است که تا به امروز  بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می رود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

    او ادامه داد: شرکت عمران و توسعه آذربایجان به صورت ضربتی و با تمام توان خود عملیات اجرایی پروژه عتیق را پیش می‌برد و مطابق برنامه ریزی قبلی در زمان مقرر این پروژه را افتتاح و واحدهای تجاری و خدماتی آن را در اختیار مالکان قرار می دهیم.

    مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان افزود: اولویت ما در این پروژه تکمیل ساختمان پروژه از طرف خیابان امام و طبقات خدماتی آن است که تا دو-سه ماه آتی به بهره برداری می‌رسد.

    او خاطرنشان کرد: پروژه عتیق یکی از بزرگترین طرح‌های بازآفرینی شهری با کاربری تجاری، خدماتی و رفاهی است که با مساحت چهار هکتار و در هفت طبقه در خیابان‌های امام و شهید بهشتی واقع شده است که در سال ۸۹ با تملک ۱۶۷ پلاک ثبتی در این محدوده آغاز به کار کرد.

    عالی‌باف با اشاره به احداث بزرگترین شهربازی درون شهری و هایپر مارکتی با برند معروف در این مجتمع عنوان داشت: در تلاش هستیم بزرگترین مجموعه شهر بازی درون شهری  را با توجه به طراحی‌های قبلی  در این پروژه احداث کنیم و از ظرفیت هایپرهای معروف ایرانی که در تبریز نماینده‌ ندارند، در بخش تجاری این مرکز استفاده کنیم.

    او در پایان صحبت‌های خود از با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر از پروژه عتیق تأکید کرد: روند اجرای پروژه عتیق مورد رضایت نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر قرار گرفت که آنها نیز پس از بازدید و اخذ گزارش ما در این خصوص، این پروژه را موفق‌ترین پروژه بازآفرینی درون شهری معرفی کردند که در کنار آثار تاریخی پیرامون آن همچون مسجد کبود، مجتمع های تجاری و خدماتی می تواند مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *