×

انعقاد تفاهم نامه 100 میلیاردی جهت بهسازی مسیرهای مواصلاتی محدوده منطقه آزاد ارس

  • کد خبر: 232798
  • 22 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در راستای تسهیل خدمات ترانزیتی، ایمن‌سازی و بهبود مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد ارس، تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیارد ریالی فی‌مابین سازمان منطقه آزاد ارس و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جلفا منعقد شد.   بر اساس این تفاهم‌نامه، با […]

    انعقاد تفاهم نامه 100 میلیاردی جهت بهسازی مسیرهای مواصلاتی محدوده منطقه آزاد ارس
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در راستای تسهیل خدمات ترانزیتی، ایمن‌سازی و بهبود مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد ارس، تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیارد ریالی فی‌مابین سازمان منطقه آزاد ارس و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جلفا منعقد شد.

     

    بر اساس این تفاهم‌نامه، با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس، درز گیری و لکه‌گیری مسیرهای آسفالتی داخل محدوده منطقه آزاد ارس، خط کشی مسیرهای مواصلاتی داخل شهرستان، لکه‌گیری و سنگ‌برداری حاشیه مسیر جاده مرزی، اصلاح پیچ‌های خطرناک در مسیر جاده جلفا – نوردوز، ساماندهی علائم و گاردریل و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و بهسازی جاده سیلگرد با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

     

    گفتنی است این تفاهم نامه با امضاء خلیل الله صدر نورمحمدی سرپرست معاونت فنی و زیربنایی و ایوب کنگری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جلفا منعقد گردید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *