×

با صدور حکمی انجام شد/
انتصاب کریمی به عنوان معاون جدید ارس

  • کد خبر: 165760
  • 10 مرداد 1399
  • غلامحسین کریمی عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت این سازمان معرفی شد.
    انتصاب کریمی به عنوان معاون جدید ارس
  • به گزارش نوبر، محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم معارفه معاون جدید  توسعه مدیریت گفت: امیدوارم با سوابق و تجارب ارزنده‌ای که دارید کار‌ها و بستر‌هایی که در جهتاهداف و وظایف این معاونت ترسیم شده است را دنبال نمایید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

    وی تغییرات را یک امر طبیعی اعلام داشت و افزود: همه این تغییرات در راستای رسیدن سازمان بهیک نقطه عالی و شایسته‌تر انجام می‌شود و باید بتوانیم با ایجاد فضای تعامل، همدلی و شایستگیمدیران و کارشناسان کار‌ها را پیش ببریم.

    غلامحسین کریمی نیز با اشاره به برنامه ها و راهبردهای توسعه منطقه آزاد ارس گفت:منابع انسانیبه عنوان سرمایه هر سازمان نقش موثری در پیشبرد اهداف و راهبردهای سازمانی دارد و انضباطمالی و پاکدستی،رعایت اصل  شایسته سالاری ،توسعه فناوری اطلاعات مبتنی‌بر پنجره واحد و دولتالکترونیک از جمله  ابزارهای مهم در پویایی سازمان به شمار می‌رود.

    عضو هیئت مدیره سازمان با تاکید بر ضرورت همراهی و  همدلی مدیران افزود :علیرغم تحریم هایظالمانه علیه کشورمان و شیوع ویروس کرونا رشد چشمگیر صادرات و سرمایه‌گذاری و رونق تولید درمنطقه در سال گذشته  مرهون زحمات بی وقفه همکاران بود.

    وی در خاتمه  از سرپرست معاونت توسعه مدیریت قدردانی نمود.

    غلامحسین کریمی  از مدیران استانداری آذربایجان شرقی بود که آبان ماه ۹۷با تصویب هیئتوزیران به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان  تجاری صنعتی منطقه آزاد ارس منصوب شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *