×

در جریان سفر معاون رئیس جمهور به تبریز انجام شد/
افتتاح کارخانه تعمیق ساخت داخل و مرکز نوآوری و شتابدهی شرکت شیمی پژوهش صنعت

  • کد خبر: 167120
  • 26 شهریور 1399
  • کارخانه تعمیق ساخت داخل شرکت شیمی پژوهش صنعت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح و همزمان کلنگ احداث مرکز نوآوری و شتابدهی ساخت داخل این شرکت در شهرک صنعتی شهید قاسم سلیمانی (تبریز4) به زمین زده شد.
    افتتاح کارخانه تعمیق ساخت داخل و مرکز نوآوری و شتابدهی شرکت شیمی پژوهش صنعت
  • به گزارش نوبر، در جریان سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به تبریز کارخانه تعمیق ساخت داخل شرکت دانشبنیان شیمی پژوهش صنعت برای توسعه بومی سازی صنایع سلولزی ، معدنی، نفت و گاز در فضایی به وسعت ۲۷هزار مترمربع به بهرهبرداری رسید.

    همچنین مرکز شتابدهی و نوآوری در ساخت داخل این شرکت دانش بنیان با همکاری پارک علم و فناوری و حمایت معاونت علمی وفناوری نهاد ریاست جمهوری کلنگ زنی شد.

    مهندس حبیب زاده عضو هیئت مدیره این شرکت گفت: با راه اندازی اولیه این کارخانه تاکنون دو هزار و ۲۰۰ تن انواع ماشین آلات تولیدشده که این رقم در سال آینده به ۱۰هزار تن می رسد.

    وی افزود: در این کارخانه تجهیزات مربوط به صنایع کاغذ سازی، مواد معدنی، نفت و گاز ، تصفیه فاضلاب و صنایع دیگر که تاکنونوارداتی بودند تولید می شود و با تلاش هایی که صورت گرفته در آینده نزدیک این ماشین آلات به کشورهای منطقه صادرات خواهد شد.

    حبیب زاده ادامه داد: هم اکنون سفارشات شرکت های فولادی، معدنی و شرکت های کاغذسازی توسط این شرکت در حال تولید  هستندکه گامی بزرگ در جهت خودکفایی این صنایع است و نیاز کشور را از وابستگی به خارج و جلوگیری از خروج ارز برآورده می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *