×

مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد:
آغاز عملیات برداشت اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت

  • کد خبر: 171531
  • 27 بهمن 1399
  • مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آخرین مراحل عملیات برداشت از اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت شهرداری تبریز خبر داد.
    آغاز عملیات برداشت اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت
  • به گزارش نوبر، بابک شریفی با اعلام خبر ثبت محدوده و اخذ مجوز برداشت از اولین معدن مصالح سنگی پخت آسفالت اظهار داشت: لازمه تأمین و پخت آسفالت یک دست همراه با استانداردهای مورد تأکید در نشریات تخصصی راه‌سازی و روسازی، استفاده از مصالح مناسب برای پخت آسفالت است که بر همین اساس اقدام به خرید یک معدن برای تأمین مصالح کارخانه و اخذ مجوز برداشت کرده‌ایم.

     او اضافه‌ کرد: تمام تلاش سازمان عمران در سال ۱۴۰۰، پخت آسفالت با بهره‌گیری از مصالح معدن جدید است که یک اقدام بدیع و شاخص در عملکرد سازمان عمران محسوب می‌شود.

     مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به توزیع آسفالت یکدست و با کیفیت بالا اعلام کرد: برای اینکه آسفالت توزیع‌ شده چه از نظر بصری و چه از نظر کیفی، از حالت استاندارد برخوردار باشد، نیازمند استفاده از یک نوع مصالح در پخت آن است.

     او ادامه داد: بر همین اساس معدن جدید پس از شناسایی ثبت و مشخصات فیزیکی مصالح آن تأیید شده و مجوز برداشت از آن صادر شده است که پیش‌بینی می‌کنیم گامی رو به جلو در ارتقای کیفیت آسفالت تولید و توزیع شده در کارخانه آسفالت باشد.

     شریفی خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان عمران، سازمان صنعت و معدن، اداره کل منابع طبیعی و آزمایشگاه سازمان عمران از محل معدن ثبت شده بازدید کردند تا مقدمات لازم جهت ایجاد سینه کار و برداشت مصالح آغاز شود.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *