×

افزایش 420 هزار تنی تولید قیر با بهره برداری از پالایشگاه سوان ارس

  • کد خبر: 232578
  • 17 تیر 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از ششص روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی در ادامه‌ی پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه از شرکت سوان منطقه آزاد ارس بازدید کرد.   شرکت سوان منطقه آزاد ارس با سرمایه ثابت ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۳ […]

    افزایش 420 هزار تنی تولید قیر با بهره برداری از پالایشگاه سوان ارس
  • به گزارش نوبر به نقل از ششص روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی در ادامه‌ی پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه از شرکت سوان منطقه آزاد ارس بازدید کرد.

     

    شرکت سوان منطقه آزاد ارس با سرمایه ثابت ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۳ هزار میلیارد ریال در حال ساخت می‌باشد که در صورت تکمیل برای 47 نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

     

    این شرکت در محدوده یک سایت صنایع سنگین منطقه آزاد ارس و در زمینی به مساحت 40097 متر مربع واقع شده و انواع قیر، ظروف فولادی و آهنی با گنجایش بیشتر از 20 لیتر با ظرفیت 420 هزار تن در سال تولید خواهد کرد.

     

    الحاق زمین، راه دسترسی، تامین آب و غیره از موضوعات مطرح شده در این بازدید بود که مدیرعامل سازمان دستورات لازم جهت رفع موانع را صادر کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *