×

پیام تبریک دکتر سجاد رجبی به مناسبت برد شیرین تراکتور در بازی‌های آسیایی/
ما آذربایجانی‌ها با تراکتور زندگی می‌کنیم

  • کد خبر: 173812
  • 10 اردیبهشت 1400
  • تراکتور ایران در شرایطی مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند که شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زده اند آنها بدون اینکه مقابل شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق شکستی داشته باشند، جنگنده بازی کرده و در آستانه صعود قرار گرفتند.
    ما آذربایجانی‌ها با تراکتور زندگی می‌کنیم
  • به گزارش نوبر، متن این پیام بدین شرح است:

    تراکتور ایران در شرایطی مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند که شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زده اند آنها بدون اینکه مقابل شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق شکستی داشته باشند، جنگنده بازی کرده و در آستانه صعود قرار گرفتند.

    اینکه تراکتور فارغ از ضد و بند ها و حواشی تیم های آسیایی و با هدایتگری یک مربی بومی و تبریزی این افتخار را برایمان کسب کرده بسیار دلچسب است.

    تراکتور برای مردم آذربایجان فقط در حکم یک تیم فوتبال نیست. آذربایجانی ها با تراکتور زندگی می‌کنند با برد هایش جامه شوق به تن کرده و موقع شکست هایش از درون می‌شکنند.

    خداراشاکرم که در این روزگار سخت که مشکلات اقتصادی از یک طرف، بیماری منحوس کرونا و تعدد تلخی ها کمر مردم را زیر بار این فشار ها خم کرده پیروزی شیرین تراکتور در آسیا هنوز می‌تواند لبخندی به روی لب مردم خسته ایران و آذربایجان بنشاند.

    بارها به چشم شاهد دعای های خالصانه جوانان و خانواده ها به هنگام بازی تراکتور مقابل حریفانش بوده ام و امید دارم که نتایج بازی های امروز و جدول امتیاز بندی به نفع صعود تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی آسیا ختم شود و این صعود شیرین برای مردم غیور ایران و آذربایجان شادی به ارمغان بیاورد.

    در پایان مجددا بر خود وظیفه می‌دانم که این برد شیرین را به تمامیه بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرشور تراکتور از صمیم قلب تبریک عرض کنم.

    سجاد رجبی
    دوستدار تراکتور و تراکتوری‌ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *