×

بررسی مصادیق موانع حقوقی برای جذب سرمایه گذاری و درآمدزدایی در ارس

  • کد خبر: 232238
  • 12 اردیبهشت 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با دکتر دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار کردند. در این دیدار که با حضور پوراحمدی، مدیرکل امور حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گروسی رئیس هیات […]

    بررسی مصادیق موانع حقوقی برای جذب سرمایه گذاری و درآمدزدایی در ارس
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با دکتر دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار کردند.

    در این دیدار که با حضور پوراحمدی، مدیرکل امور حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گروسی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و حسین زاده معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، مسائل مربوط به تامین زیر ساخت‌های جذب سرمایه‌گذاری و رفع موانع حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    حل‌وفصل موارد اختلافی فی‌مابین دستگاه‌های دولتی و اجرایی در سطح استان در جهت بسط، توسعه و گسترش همه‌جانبه در صنعت اقتصاد، سرمایه‌گذاری و غیره، بررسی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اخذ ۱۵ درصد سود بازرگانی که به‌صورت تجاری از طریق مناطق آزاد تجاری-صنعتی به سرزمین اصلی وارد می‌شود که این مزایا شامل منطقه آزاد ارس باشد تا در بسط و گسترش پروژه‌های عمرانی، زیربنایی، گردشگری، ریلی و جاده‌ای هزینه گردد از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

    در ادامه این دیدار عضویت منطقه آزاد ارس در کمیته رودخانه‌های مرزی برابر ماده ۳ و ۸ آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون حفظ و تثبیت کناره و بستر رودخانه‌های مرزی مصوب سال ۱۳۶۳ نیز مطرح گردید که نهایتا پس از استماع و ارائه مسائل لازم از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور، قول و دستورات مساعد جهت رسیدگی و حل و فصل مسائل مطرح شده صادر گردید.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *