×

امنیت، شاهرگ حیاتی ایران اسلامی/اسراییل، توان مقابله با موشک‌های عادی ایران را هم ندارد

  • کد خبر: 228147
  • 22 اردیبهشت 1402
  • به گزارش خبرنگار نوبر، مهدی امینی عصر پنج‌شنبه در جمع تعدادی از جوانان دغدغه‌مند و انقلابی تبریز با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و تلاش برای عملیاتی‌کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، بدوناستفاده صحیح و اصولی از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی، محقق […]

    امنیت، شاهرگ حیاتی ایران اسلامی/اسراییل، توان مقابله با موشک‌های عادی ایران را هم ندارد
  • به گزارش خبرنگار نوبر، مهدی امینی عصر پنج‌شنبه در جمع تعدادی از جوانان دغدغه‌مند و انقلابی تبریز با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و تلاش برای عملیاتی‌کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، بدوناستفاده صحیح و اصولی از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی، محقق نمی‌شود.

    وی ادامه داد: آموزش، تقویت و اعتماد به جوانان، راهگشای حل بسیاری از چالش‌ها و مشکلات موجود کشور است که باید بیش ازگذشته مورد توجه مسئولان در رده‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

    وی با اشاره به تحرکات جهت‌دار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر اجتماعی و سیاسی در ایران ابراز کرد: در بسیاری موارد، اطلاع‌رسانیغلط باعث شده که هزینه‌های زیادی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شود که در قضایای اخیر نیز شاهد آن بودیم.

    رییس اندیشکده راهبردی فتح اظهار کرد: امنیت، شاهرگ حیاتی جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه داد با برخی غفلت‌ها وندانم‌کاری‌ها به این بخش از کشور، ضربه‌هایی هرچند کوچک و غیرموثر وارد شود.

    امینی با بیان اینکه ولایت فقیه، عامل اقتدار، پویایی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمن از گسترش نفوذ ولی فقیه دربین نسل جدید انقلاب و حتی سطح جهان، هراس دارد و تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا این‌چنین به مردم القا کند که رهبری، عاملاصلی تمامی مشکلات هستند که قطعا چنین نیست و به عنوان مثال، رووسای جمهور گذشته و شاید کنونی، سبب برخی مشکلات باشند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات و چالش‌های انقلاب اسلامی در روزهای آغازین خود ادامه داد: امام خمینی(ره) در دهه ۵۰ و ۶۰، این انقلاب را در سطح عالی به پیروزی رساندند، حال دشمنان خیال می‌کنند با هدایت چند دیوارنویسی سادهمی‌توانند بر پیکره استوار انقلاب، ضربه زنند.

    رییس اندیشکده راهبردی فتح در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما جوانان با روحیه ولایی و وطن دوستی خود، اجازه تعدیدشمنان به انقلاب و نظام را نداده و راه سرداران سرافراز اسلام و سید الشهدای شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی عزیز را ادامهخواهیم داد.

    امینی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از آقازاده‌های ایرانی غرب نشین گفت: آقازاده‌های واقعی، امثال فرزندانسید حسن نصرالله هستند که اسراییلی‌ها بعد از شهادت و تبادل پیکر او ، به حقیقت ماجرا پی بردند نه افرادی که با پول ملت ما در آن‌سوی مرزها مشغول عیش و نوشند!

    وی همچنین اظهار کرد: بدون شک اسراییلی‌ها و رژیم منحوس و شیطانی صهیونیستی، آرزوی کذایی « از نیل تا فرات» را با خود بهگور می‌برند. این رژیم غاصب و کودک کش، حتی توان مقابله با موشک‌های عادی ما در سپاه را ندارد چه آن که به زعم خودشان، تهدیدینظامی برای ما محسوب شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *