×

اعزام ۲۰۰ هزار زائر از استان به کربلا/ اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها

  • کد خبر: 228060
  • 25 شهریور 1401
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی سهند، با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، افزود: تمامی دستگاه‌ها،نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در خدمت‌رسانی به زائران اربعین با آمادگی کامل تلاش می‌کنند. وی ادامه داد: ۴۶ موکب از آذربایجان شرقی در مرزهای کشور و در داخل عراق برای خدمات‌دهی به […]

    اعزام ۲۰۰ هزار زائر از استان به کربلا/ اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی سهند، با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، افزود: تمامی دستگاه‌ها،نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در خدمت‌رسانی به زائران اربعین با آمادگی کامل تلاش می‌کنند.

    وی ادامه داد: ۴۶ موکب از آذربایجان شرقی در مرزهای کشور و در داخل عراق برای خدمات‌دهی به زائران حسینی مستقر هستند.

    خرّم گفت: از ۲۳ شهریور ماه بازگشت زائران اربعین از عراق به استان آغاز شده و به طور متوسط روزانه ۱۱۵ اتوبوس به مرزهایمختلف از جمله مهران و تمرچین اعزام می‌شوند تا زوار را به استان بازگردانند.

    وی اظهار داشت: از ۱۵ شهریور نیز اعزام زائران از طریق هوایی در استان آغاز شده و تا سه روز بعد از اربعین پروازهای برگشت بهتبریز ادامه خواهد داشت.

    استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم زائران اربعین حسینی در آرامش، امنیت و ایمنی کامل به استان بازگردند و در اینرابطه تمهیدات لازم اندیشیده شده است

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *