×

میرمحمدی، رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی خبر داد:
استقبال دختران آذربایجان شرقی از آموزش در رشته های بیلیاردی

  • کد خبر: 227167
  • 9 خرداد 1401
  • با همت هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی از نخستین جلسه کارگاه حضوری دانش‌افزایی رشته های بیلیاردی ویژه بانوان برگزار شد.
    استقبال دختران آذربایجان شرقی از آموزش در رشته های بیلیاردی
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیاردی ویژه بانوان با استقبال خوب و قابل توجهی برگزار شد.

     

    سیدجلال میرمحمدی با اشاره به این موضوع که این کارگاه به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، افزود: با توجه به تعداد علاقه‌مندان، برای حضور در این کارگاه، تقسیم ‌بندی صورت‌ گرفت و اولین جلسه آن، در باشگاه بیلیارد شقایق و با حضور مربی بانوان برگزار گردید.

     

    وی ادامه داد: هدف از برگزاری  دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیارد، ارتقاء جایگاه بانوان در این رشته است و هیات در نظر دارد با برگزاری چنین کارگاه هایی در طول هر فصل، زمینه ای فراهم کند تا موجب رونق این رشته در بین دختران جوان و نوجوان شوند.

     

    ‎وی تاکید کرد: هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، با ابراز خشنودی از استقبال بانوان از دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیارد، وظیفه خود می داند در کنار برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ویژه بانوان، در مورد برپایی چنین کارگاه هایی با جدیت و پیگیری بیشتری عمل کند، چرا که قطعا ثمره آن را می توان در موفقیت های آتی و کسب رتبه های برتر در رقابت های پیش رو شاهد باشیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *