×

فیروز کریمی:
از نحوه به دست آمدن سه امتیاز راضی نبودم

  • کد خبر: 204522
  • 9 تیر 1400
  • مربی جدید تراکتور اعلام کرد که اشراف زیادی به تیمش نداشت.
    از نحوه به دست آمدن سه امتیاز راضی نبودم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور امروز موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ذوب آهن بگذرد. صحبت های فیروز کریمی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

    از نحوه به دست آمدن سه امتیاز راضی نبودم

    امیدوارم که هواداران این پیروزی را از ما قبول کنند. البته خود من از نحوه به دست آمدن سه امتیاز راضی نبودم هر چند با توجه به بضاعت مان و ایثاری که بچه ها از خودشان به خرج دادن قابل قبول بود. باید این برد را به فال نیک بگیریم و انشالله که با کمک خدا ادامه دار باشد.

    تنها یک جلسه تمرین کردیم

    من خیلی به تیم اشراف نداشتم. تنها یک جلسه تمرین کردیم اما همان یک جلسه در حفظ تک گلی که زدیم در خیلی از جاها به کارمان آمد. بچه ها به بهترین شکل یارگیری را در طول بازی انجام دادند. ذوب تنها تیمی است که نیمی از بازیکنانش بالای ۱٫۹۰ هستند. یک جا وسط بحران به محض اینکه خرم الحسینی را وارد زمین کردیم من خنده ام گرفت. چون او با یک نفر من تو من شده بود و از پایین به طرف نگاه می کرد. بازی کردن جلو چنین تیمی فوق العاده سخت است.

    اگر اخباری نبود کارمان به مشکل می خورد

    ما اگر اخباری نبود کارمان به مشکل می خورد. بچه ها با اینکه از نظر فیزیکی از آنها کمی پایین تر بودند اما مردانه جنگیدند. قسمتی از کار این بود که ما عقب نشینی کردیم تا از گل مان محافظت کنیم. قسمت دیگر کار این بود که با استفاده از سرعت بازیکنانمان از خط دفاعی آنها نتیجه بگیریم و به گل هایمان اضافه کنیم. فشار آنها اما به اجبار ما را عقب راند. ما باید کار بیشتری کنیم. این را ما تمرین کرده بودیم که اگر گل زدیم نحوه عقب نشینی مان به گونه ای باشد که از گل مان محافظت کنیم. باید در تمرینات مان باید کار بیشتری کنیم تا از حالت التهاب بعد از گل خارج شویم.

    هیچ وقت دنبال بهانه نبودم

    بچه ها یک مقدار تحت تاثیر بودند. من هیچ وقت دنبال بهانه نبودم. دو سه سال قبل هم که آمدم تیم ما از دور رفت ۷ امتیاز داشت. اگر ایمان نداشتم که می شود تغییر ایجاد کرد نمی آمدم. در آن سال ما نزدیک ۲۴ امتیاز گرفتیم یعنی ۴۰۰ درصد بالاتر. ولی الان ما خیلی مصدوم داریم و کسانی که در لبه تیغ محرومیت هستند. باید یک فکر اساسی در این مورد بکنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *