×

علی رغم شایعات اخیر؛
اخباری با تراکتور تمرین کرد

  • کد خبر: 182819
  • 6 تیر 1400
  • دروازه بان ملی پوش تیم تراکتور که در بازی با پدیده غایب بود، روز گذشته به همراه دیگر غایبان سفر به مشهد در تبریز تمرین کرد.
    اخباری با تراکتور تمرین کرد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور روز گذشته با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود پدیده در مشهد شد. یکی از مهمترین حواشی مربوط به این دیدار، غیبت محمدرضا اخباری در ترکیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان بود.

    دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها همراه با دیگر اعضای تیم در سفر به مشهد حضور نداشت و این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن او از تیم شد. در شرایطی که باشگاه تراکتور موضع رسمی خود را در مورد این اتفاق اعلام نکرده بود، شایعات در حال بیشتر شدن بودند تا اینکه روز گذشته اتفاقی افتاد که می توان از آن به عنوان پایان تمامی حرف و حدیث ها یاد کرد.

    تیم تراکتور علاوه بر اخباری، غایبان دیگری هم در سفر به مشهد داشت؛ از جمله محمدرضا خانزاده، پیمان بابایی و محمد مسلمی پور که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم شان نبودند. این بازیکنان به همراه اخباری ساعت 18 روز گذشته با حضور در زمین تمرین اختصاصی باشگاه تراکتور، تمرین کردند. حضور گلر تراکتوری ها در تمرین روز گذشته را می توان پایانی دانست بر حواشی که جدایی او از تراکتور را مطرح کرده بودند.

    گفتنی است که تیم تراکتور در بازی پدیده از حبیب فرعباسی در دروازه خود استفاده کرد. با توجه به قرارداد فرعباسی با باشگاه تراکتور که 10 درصد بازی در طول فصل در آن قید شده، کادر فنی تراکتور در بازی با پدیده او را به میدان فرستاد تا این قرارداد به مشکل نخورد؛ در چنین شرایطی به نظر می رسد که تا پایان فصل حداقل یک بار دیگر نیز شاهد بازی کردن دروازه بان دوم تراکتوری ها به جای اخباری باشیم.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *