×

اتمام تعریض دو برابری جاده آناخاتون در تبریز تا پایان خرداد

  • کد خبر: 173483
  • 4 اردیبهشت 1400
  • ایرج شهین باهر در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی تعریض جاده‌ی آناخاتون اظهار کرد: عملیات تعریض جاده‌ی آناخاتون از چند ماه قبل آغاز  و ابنیه های فنی آن ایجاد شد و پیمانکار پروژه نیز به‌صورت جدی کار را پیش می‌برد. وی ادامه داد: یک و نیم کیلومتر از این جاده زیرسازی شده و در مرحله آسفالت ریزی است. […]

    اتمام تعریض دو برابری جاده آناخاتون در تبریز تا پایان خرداد
  • ایرج شهین باهر در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی تعریض جاده‌ی آناخاتون اظهار کرد: عملیات تعریض جاده‌ی آناخاتون از چند ماه قبل آغاز  و ابنیه های فنی آن ایجاد شد و پیمانکار پروژه نیز به‌صورت جدی کار را پیش می‌برد.

    وی ادامه داد: یک و نیم کیلومتر از این جاده زیرسازی شده و در مرحله آسفالت ریزی است.

    وی متذکر شد: جاده‌ی آناخاتون در حال حاضر کم عرض بوده و کیفیت آسفالت آن نیز نامناسب و متاسفانه تعداد وقوع تصادف و فوتی نیز زیاد است.

    شهردار کلانشهر تبریز تاکید کرد: با این شرایط، تلاش می کنیم تا پایان خرداد ماه این پروژه را تمام کنیم و از پیمانکار نیز خواسته ایم تا موعد مقرر، شش کیلومتر از این جاده را تکمیل کرده و به مردم عزیز تحویل داده شود.

    وی در خصوص میزان تعریض جاده‌ی آناخاتون گفت: عرض جاده ۱۷ متر است که با اجرای طرح تعریض تقریبا به میزان دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد تا امکان طی مسیر در این جاده مخصوصا در روزهای پنجشنبه و جمعه که ترافیک بالایی دارد، به راحتی انجام شود.

    به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر در رابطه با میزان اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ میلیارد اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده و هزینه می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *