×

خبر/
آمریکا و کانادا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند

  • کد خبر: 224924
  • 21 تیر 1400
  • رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کانادا و آمریکا به عنوان حامیان گروهک تروریستی منافقین نمی‌توانند داعیه دار دفاع از حقوق بشر باشند.
    آمریکا و کانادا نمی‌توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
  • مرتضی آقا تهرانی به نشست مجازی گروهک تروریستی منافقین و سخنرانی مایک پمپئو، وزیر سابق امور خارجه آمریکا و همچنین نخست وزیر کانادا در این نشست اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی به دلیل این بوده تا امید‌های واهی را در دل خود و افرادی که از آن‌ها پیروی می‌کنند زنده بماند؛ بالاخره امثال پمپئو سال هاست علیه ایران اسلامی موضع می‌گیرند و به هیچ نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نمی‌کنند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: در طول این ۴۰ سال اخیر مقامات آمریکایی و استکبار جهانی به دنبال نابودی ایران بوده اند و وعده آن را هم سر داده اند؛ البته برای محقق شدن چنین موضوعی دست به ترور و امثالهم هم زده اند، اما جمهوری اسلامی ایران همچنان استوارتر از گذشته است.

    آقاتهرانی تاکید کرد: سرکردگان گروهک منافقین هیچ دلسوزی برای ملت ایران ندارند؛ چرا که به دنبال ترور و کشتار ایرانی‌ها هستند؛ بنابراین اگر مشکلی در کشور وجود دارد؛ قطعا موضوعی خانوادگی بوده که آن را خودمان حل خواهیم کرد و به هیچ احدی هم ربطی ندارد؛ ضمنا اینگونه نشست‌ها برای ما اهمیتی ندارد که بخواهیم در رابطه آن‌ها سخن بگوییم.

    وی تصریح کرد: کشور‌هایی همچون کانادا و آمریکا از ناقضان حقوق بین الملل هستند، زیرا به حمایت از گروهک‌های منافین و تکفیری می‌پردازند و عامل اصلی کشتار انسان‌های بیگناه در سطح جهان هستند؛ لذا این آقایان نمی‌توانند داعیه دار دفاع از حقوق بشر باشند.

    این نماینده مردم در مجلس افزود: در جمهوری اسلامی انتخابات برگزار می‌شود و اخیرا هم علی رغم مشکلاتی که به دلیل کم کاری دولت بوجود آمده بود، شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای بودیم؛ بالاخره نظام مقدس اسلامی استوار بوده و مردم هم حامی آن هستند و تا پای جان هم برای اعتلای ایران اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

    منبع: خانه ملت
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *