×

آزادی 427 زندانی در 7 ماهه سال 1402 از زندانهای استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 242376
  • 3 آبان 1402
  • به گزارش نوبر نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ،رسول تقی پور افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده فوق، تعداد 1 نفر به علت حوادث کارگاهی، 238 نفر بدهکار مالی و 188 نفر مهریه و نفقه از زندان آزاد شدند. وی کل مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را معادل […]

    آزادی 427 زندانی در 7 ماهه سال 1402 از زندانهای استان آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ،رسول تقی پور افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده فوق، تعداد 1 نفر به علت حوادث کارگاهی، 238 نفر بدهکار مالی و 188 نفر مهریه و نفقه از زندان آزاد شدند.
    وی کل مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را معادل 480 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این مبلغ 422 میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار(تقسیط) از سوی مراجع قضایی، 19 میلیارد تومان توسط گذشت رضایتمندانه، 24 میلیارد تومان نیز از طریق کمک ویژه (بلاعوض)، 12 میلیارد با پرداخت تسهیلات و 3 میلیارد با آورده خانواده تامین شده است‌.
    وی افزود : از تعداد زندانیان آزاد شده در 7 ماهه امسال 10 نفر شامل زندانیان زن و 417 نفر شامل زندانیان مرد بودند .
    تقی پور ادامه داد: تا به امروز از زمانی که سنت حسنه ضیافت و احسان مرحومین در آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز شروع شده است، حدود 3 هزارو 900 خانوار در این امر خیر سهیم شده اند و هزینه های مراسم ترحیم متوفیان خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی اهدا کرده اند.
    وی خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر در تبریز شاهد یک امر ارزشمند بودیم که در ترحیم مراسم دو نفر از پیشکسوتان حوزه صنعت فولاد و همچنین حوزه موادغذایی خانواده های متوفیان ،دوستان و آشنایان و صاحبان صنایع در آزادی بیش از 93 زندانی غیرعمد مشارکت داشتند که در نوع خود بی نظیر بود .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *